Varelotteriet

Varelotteriet blev grundlagt i 1887 af en række håndværks- og industriforeninger i Danmark, herunder Håndværker- og Industriforeningen for Ringsted og omegn. Varelotteriet er dermed et af Danmarks ældste lotterier.

I Varelotteriet har du større chance for at vinde en førstepræmie, og vi har fornøjelsen af at udbetale kontante gevinster året rundt for over 64 millioner kroner.

Prøv lykken i Varelotteriet, måske bliver du den næste person, der skal have fornøjelsen af at vinde en kontant gevinst. Det koster under 50 kroner om måneden at være med.

Mangler du informationer om Varelotteriet, så se her:

• Chancen for førstepræmien hos Varelotteriet er 1:205.000 – det vil sige, chancen hos Varelotteriet er pt. ca. 40 gange større end Lotto, 60 gange større end Onsdags Lotto og p.t. 465 gange større end Eurojackpot.
  • Vi tilbagebetaler over 60% af de penge du spiller for – I Lotto tilbagebetales 45%
  • Pris fra 260 kroner pr. halvår og mulighed for tilkøb af Xtra Chancen for kun 25 kroner.
  • Hele 124.995 gevinster med præmier for mere end 32 millioner skattefrie kroner udbetales hvert halve år.
  • Der er hver måned mindst 1 million kroner i førstepræmie – i marts og september 2 millioner kroner.
  • Alle gevinster udbetales kontant – og er naturligvis skattefrie.

Til glæde og gavn for lokalsamfundet

Udover at man som spiller har store gevinstchancer, støtter man også lokalsamfundet, idet Håndværker- & Industriforeningen for Ringsted og Omegn modtager donationer fra Varelotteriet på baggrund af, hvor mange lodsedler der sælges hos de lokale forhandlere. Donationerne bruges til sociale formål i lokalområdet, som fastsættes af bestyrelsen..

Besøg vore lokale kollektører her.

Skjold Burne Ringsted
v/Lars Nielsen