Bestyrelsesformand
Rasmus H. Larsen
Rasmus Horsfold Larsen
Bestyrelsesformand

Jeg er uddannet Bygningskonstruktør, Kloakmester og Byggeleder i Dansk Byggeri, gift med Diana og har 2 piger.

Stifter og medejer af Entreprenørfirmaet Udemark og Larsen ApS og Udemark og Larsen ejendomme ApS.

Jeg har været medlem af H & I Ringsted siden 2002 og blev valgt ind i bestyrelsen i 2012.

Med den nuværende og fremtidige udfordring med at skaffe kvalificeret arbejdskraft, ser jeg, at vi i Håndværker- og Industriforeningen for Ringsted og Omegn med vores historie og viden i bestyrelsen, kan være med til at finde løsninger på at gøre erhvervsuddannelserne mere attraktive.

René Malchow
René Malchow
Næstformand

Jeg er bogtrykker og blev første gang valgt til bestyrelsen i 2008, og har siden 2018 været bestyrelsesformand.

Jeg stillede op til bestyrelsen, fordi jeg synes det er vigtigt, at de små og mellemstore lokale virksomheder har et lokalt samlingssted, hvor man kan diskutere aktuelle lokale erhvervspolitiske emner og komme med gode løsninger til gavn for medlemsvirksomhederne og lokalsamfundet.
Christian Gryl Larsen
Christian Gryl Larsen
Allan Daugaard
Allan Daugaard
Formand for ejendomsudvalget

Jeg er tømrer, bygningskonstruktør, eksamineret bygningstaksator og stifter og ejer af Arkhus Bygningsrådgivning A/S.
Jeg har været medlem af H & I siden 2006 og blev valg ind i bestyrelsen i 2016.

Min interesse ligger særligt i at have fokus på erhvervsfaglige uddannelser samt større synlighed på lokale virksomheder. Studerende kan få tildelt legater, så en økonomisk trang periode kan forsødes. Endvidere kan vi via vores netværk hjælpe med formidling af praktikpladser m.v. Lokale virksomheder kan mødes ved vores arrangementer eller selv lægge lokaler til ved spændende fyraftensmøder m.v. Vi besøger også gerne nyetablerede virksomheder og tilbyder endvidere opslag på Håndværker og Industriforeningens sociale medier, så det gode budskab kan formidles til vores øvrige medlemsvirksomheder.
Rasmus Scheibel
Rasmus Scheibel
Bestyrelsesmedlem, ejendomsudvalget

Jeg er lokal tømrermester i Ringsted, og har drevet tømrervirksomhed siden 2007.
Jeg blev valgt ind bestyrelsen i 2018.
Jeg stillede op, da jeg synes jeg gerne ville være med til at fortsætte det gode arbejde, som Håndværker & Industriforeningen gør i Ringsted og omegn.

Rasmus Sværtekilde
Rasmus Bjørslev Sværtekilde
Formand for aktivitetsudvalget

Jeg er uddannet elektriker og driver i dag en selvstændig forretning. Jeg blev første gang valgt til bestyrelsen i 2016, og har siden da været  medlemsudvalgsformand.

Jeg stillede op til bestyrelsen, for at kunne gøre en forskel for unge under erhvervsuddannelse og for lokale virksomheder.
Erik Haulund

Erik Haulund